העברת מנוף בנמל אשדוד

העברת מנוף בנמל אשדוד עבור חברת קלמר

תיאור הפרויקט:

העברת מנוף במשקל 1400 טון בנמל אשדוד מנקודת השיפוץ שלו למקומו החדש בשורת המנופים הפעילים.

חברת קלמר סיימה להגביה ולחזק מנוף נמל ולהתאימו לפריקת האוניות החדשות שפוקדות את הנמל.

חטיבת פרויקטים הנדסיים תכננה להוביל את המנוף בעזרת נתמכים מודולאריים מסוג GOLDHOFER  אשר יאפשרו לשאת את משקל המנוף מצד אחד ויאפשרו היגוי מתאים למסלול הובלת המנוף בנמל מצד שני.

את המנוף נדרשה החטיבה להוביל בקו מנופי הנמל, עד לנקודה שבה נדרשנו להוציא את המנוף מהקו המדובר ולסובב אותו ב 90 מעלות וזאת על מנת לאפשר למנופים האחרים לחלוף על פניו ולהכניס אותו למקום העבודה המתאים לו בהיבט פריקת סוג האוניות.

לאחר ששאר המנופים חלפו על פני המנוף המשופץ, הובלנו את המנוף חזרה לקו המנופים כשפניו פונים לכיוון הים על מנת שיוכל לבצע את תפקידו נאמנה.

משקל המטען, גובה מרכז הכובד שלו, ומסלול הנסיעה שלו דורשים תכנון הנדסי מדוק על מנת שהמשימה תבוצע במירב הבטיחות והמקצועיות.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.