מתקן התפלה – שורק 2

מתקן התפלה - שורק 2

תיאור הפרויקט:

לטובת הקמת מתקן התפלה שורק 2 נדרשה החטיבה לתכנן, להוביל ולהניף מרכיבים משמעותיים של המתקן החדש כאשר הכבד מבניהם שוקל 190 טון. התכנון ההנדסי המורכב ליווה את מנהלי הפרויקט מחברת I.D.E. לאורך כל הפרויקט והיווה נדבך משמעותי בהצלחתו.

חברת I.D.E., האחראית על הקמת מתקן התפלה שורק 2, בחרה בחטיבת פרויקטים הנדסיים לביצוע הפרויקט. המחלקה ההנדסית של החטיבה ליוותה את תכנון הפרויקט לאורך כל הדרך ותכננה את השלבים בפרויקט בהם נדרש היה להניף כל חלק וחלק ברשימת המטענים על מנת לאפשר את ההנפה בהיבט מיקום המנופים, רדיוס ההנפה שלהם ומיקסום היכולות שלהם. המטענים הגיעו לנמל אשדוד. חלקם הובלו פנימית בתוך הנמל לאחסנה ולהמתנה לטובת ביצוע ההובלה בליווי משטרה וחלקם הובלו ישירות לאתר. הנפת המטענים באתר בוצעה על ידי מגוון מנופים שונים של החטיבה בין אם מנופי זחל ובין עם מנופים ניידים. ההנפה תואמה לעיתוי הגעת המטענים כך שלא בוצעו המתנות מיותרות באתר והמטענים הוצבו במקומם הסופי באופן מידי. מספר מטענים שהאתר לא היה מוכן לקלוט אותם הובלו למחסן ונפרקו שם. הובלתם והנפתם באתר תוכננה ותואמה מחדש עם זמני המוכנות של האתר.

דודי השריפה הובלו על צידם מפאת מידות הייצור שלהן. היצרן, בתיאום עם מהנדסי החטיבה, תכנן מתקן הנפה לטובת סיבוב הדודים והנפתם בצורה סופית ליסודות. תכנון ההובלה של דוד השריפה הגדול במשקל 190 טון הצריך מדידה מדויקת של גשר פלמחים. המעבר מתחת לגשר בצורה איטית ומדויקת תוך הנמכת גובה הנתמך המודולארי מפאת מגבלת הגובה של הגשר עצמו. מיותר לציין כי המטען עבר בשלום והגיע ליעדו.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.