תחנת הכוח באר טוביה

תחנת הכוח באר טוביה

תיאור הפרויקט:

הובלת גנרטור במשקל 405 טון, טורבינה במשקל 333 טון ושנאי במשקל 200 טון מנמל אשדוד לתחנת הכוח באר טוביה.

חברת SIMENS זכתה בבניית תחנת כוח בבאר טוביה. תעבורה פרויקטים הנדסיים תכננה וביצעה את ההובלה של שלושת המטענים לתחנה ואף ביצעה פריקה עצמית של השנאי, החלקתו לתוך חדר השנאי והצבתו על הבסיס המיועד לו.
עם הגעת אוניית המטענים לנמל אשדוד, נפרקו המטענים ואוחסנו בנמל על רגלי פיל. הובלת הגנרטור והטורבינה בוצעה על ידי נתמך הקורות הגדול המצויד ב 24 סרנים לתחנה תוך מעקף גשרים, נסיעה בניגוד לכיוון התנועה ומעבר בין נתיבים. צוותי הלוגיסטיקה של חברות הרמזורים ושל חברת קסטרו פינו את המכשולים לאורך המסלול ואפשרו את מעבר המטען בבטחה בליווי של משטרת התנועה.
ההובלה ארכה לילה אחד ולמחרת בבוקר הגנרטור והטורבינה נפרקו על ידי העגורן הקיים במבנה עצמו.
הובלת השנאי בוצעה על ידי נתמך 16 סרנים. למחרת ההובלה בוצעה פריקה עצמית של השנאי בעזרת מערכת קורות תומכות וג'קים מהעגלה אל השולחן הסובב בעזרתו סובבנו את השנאי לכיוון כניסתו לחדר השנאים. לאחר סיבוב השנאי החלפנו את השולחן הסובב למערכת החלקה והחלקנו את השנאי עד למיקומו הסופי על הבסיס המיועד לו.



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.